ANTWOORDEN OP DE VEELGESTELDE VRAGEN
 
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? (Terug naar de vragen)
Ja, u ontvangt direct per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
 
Kan ik een tekst op het kaartje laten vermelden? (Terug naar de vragen)
Ja, u kunt een tekst bij uw bestelling laten vermelden. Als u een reden heeft om anoniem te blijven, vermeld dan niet uw naam bij de tekst. Uw persoonlijke boodschap wordt op een tekstkaartje gedrukt en toegevoegd aan uw bestelling.
 
Ik wil iets anders bestellen dan de mogelijkheden en voorbeeldfoto's in de shop, kan dat? (Terug naar de vragen)
Ja, wij willen 100% tevredenheid en daarom besteden wij extra aandacht aan uw persoonlijke voorkeuren. Wij raden u aan om telefonisch (+31 (0)88 - 655 44 00) of per e-mail (klantenservice@fruitmand-specialist.nl)contact met ons op te nemen. Uiteraard kunnen niet alle producten aangepast worden aan uw specifieke wensen.
 
Hoe kan ik mijn bestelling betalen? (Terug naar de vragen)
U kunt uw bestelling op volgende wijzen betalen:
- iDEAL
- Creditcard
- Factuurbasis (alleen voor bedrijven)

iDEAL (via MultiSafepay)
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Creditcard (via MultiSafepay)
Bij ons kunt u betalen met Mastercard en VISA. Deze betaling loopt, net als iDEAL via MultiSafepay. MultiSafepay zorgt ervoor dat uw betaling geheel veilig verloopt. Uw betaling loopt via een beveiligde Secure Socket Layers (SSL) verbinding. Wij zorgen ervoor dat uw gegevens veilig worden opgeslagen door een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet. Op alle betalingen zijn de voorwaarden van uw creditcardmaatschappij of bank van toepassing.

Factuurbasis (alleen voor bedrijven)
Bedrijven kunnen bestellen op factuurbasis. Hiervoor dient u te beschikken over een bedrijfsaccount. Klik hier voor meer informatie.
 
Hoeveel zijn de bezorgkosten? (Terug naar de vragen)
De bezorgkosten bedragen €8,- tenzij anders vermeld.
 
Ik wil meerdere producten laten bezorgen. Betaal ik dan extra verzendkosten? (Terug naar de vragen)
Indien u meerdere bestellingen op hetzelfde adres (en tijdstip) wilt laten bezorgen, worden hiervoor geen extra kosten gerekend.
 
Wanneer wordt de bestelling bezorgd? (Terug naar de vragen)
Voor 15.00 besteld, betekend morgen in huis, tenzij u zelf een andere datum aangeeft bij uw bestelling. Bestellingen van Fruitmand-Specialist.nl worden geleverd van dinsdag t/m zaterdag. Voor levering op maandag kunt u contact met ons opnemen. Wanneer u bloemen besteld op een van de andere specialist-sites geldt; voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag nog in huis!
 
Wat gebeurd er bij afwezigheid van de ontvanger? (Terug naar de vragen)
Wanneer de ontvanger niet thuis is, wordt als eerste geprobeerd de bestelling bij de buren af te geven. De ontvanger wordt hiervan op de hoogte gebracht door het ontvangen van een briefje met het adres waarop de bestelling is afgeleverd. Zijn de buren ook niet thuis, dan wordt de bestelling op een later tijdstip nogmaals aangeboden. Ook zal er dan een briefje achter worden gelaten, waarop de ontvanger kan reageren wanneer hij of zij thuiskomt.
 
Kan ik ook bestellingen bij ziekenhuizen, hotels en campings laten bezorgen? (Terug naar de vragen)
U kunt bestellingen ook naar ziekenhuizen, hotels en campings laten bezorgen. Let dan wel goed op onderstaande punten.

- Voor bezorgingen in ziekenhuizen, vermeld dan het kamernummer en de afdeling.
- Voor bezorgingen in hotels, vermeld dan het kamernummer en de naam van de gast(en).
- Voor bezorgingen op campings, vermeld dan het plaatsnummer en de naam van de gast(en).
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? (Terug naar de vragen)
Als u uw wachtwoord bent vergeten klikt u bij 'inloggen' op 'wachtwoord vergeten?'. U vult uw e-mailadres in en nadat u op 'verstuur' heeft gedrukt, wordt er een nieuw wachtwoord gegenereerd. Dit nieuwe wachtwoord wordt verzonden naar uw e-mailadres.
 
Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen, wat nu? (Terug naar de vragen)
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal ligt dit aan uw internetinstellingen. Controleer uw Firewall, Cookies etc. Een keer uw instellingen opschonen kan het probleem al verhelpen. Een andere oorzaak kan zijn dat u de verkeerde gegevens gebruikt bij het inloggen. Zorg ervoor dat u het e-mailadres gebruikt waarmee u zich heeft geregistreerd en zorg dat het wachtwoord klopt.

Als het met deze informatie nog niet lukt, neemt u dan gerust contact met ons op.
 
Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen? (Terug naar de vragen)
Heeft u nog geen antwoord op uw vraag gevonden? U kunt ook telefonisch (+31 (0)88 - 655 44 00) of per e-mail (klantenservice@fruitmand-specialist.nl) contact met ons opnemen.